Wednesday, August 24, 2011

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin

Sejak berada di AIMM pada tahun 2008, telah empat kali berkesempatan mengambil cuti raya. Malah saya kira diri saya antara yang bertuah kerana sejak bekerja di dalam jabatan ini, belum pernah gagal saya mengambil cuti raya.

Sepanjang tiga tahun berada di AIMM, banyak peristiwa pahit manis yang saya hadapi. Di sini saya kehilangan seorang isteri dan semasa di sini jugalah saya kehilangan insan yang paling saya sayang iaitu arwah ayah. Di sini jugalah kerja saya dihargai dengan anugerah perkhidmatan cemerlang walaupun ketika itu saya baru saja setahun lebih di sini.

Begitulah adat kehidupan, ada pahit dan ada yang manis. Kita terima segalanya dengan redha kerana sedikit sebanyak, ia mematangkan kita. Saya tak pasti sama ada saya akan bertemu kembali dengan Ramadan pada tahun depan. Kerana itulah, saya ingin memohon ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki, halalkan juga makan minum serta kekhilafan selama ini.

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

Ikhlas dari

Mohd Amirul Nazrin

No comments:

Post a Comment